طراحی کمپین دیجیتال مارکتینگ
اگر از تمامی کانال های موجود مانند سایت، اینستاگرام، ایمیل و ... استفاده کنیم. تا پیام تبلیغاتی خود را به مخاطب برسانیم. کمپین تبلیغاتی راه اندازی کرده ایم
به عبارت دیگر پیام های خاص با ظاهری خاص از رسانه ها و کانال های مختلف به دست مخاطبان می رسد
معمولا در یک کمپین تبلیغاتی زمان مشخصی نیز تعیین می شود
باید بدانید که کمپین خوب کمپینی است که ایده ها و استراتژی هایی در پس خود داشته باشد، این استراتژی ها می تواند برای فروش بالاتر یا برندسازی بهتر یا ارتباط بیشتر با مخاطب هدف باشد.
همانطور که گفتیم، از فروش گرفته تا برندسازی می تواند هدف کمپین شما باشد، اما نحوه رسیدن به این هدف
ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که در حال تماشای یک تبلیغ تلویزیونی هستید و با شرکت خاصی روبرو می شوید، بلافاصله تلفن همراه خود را برمی دارید و وارد اینستاگرام می شوید و دوباره آن شرکت را می بینید، زمانی که با لپ تاپ خود وب گردی می کنید و همچنان می بینید شرکت
این نشان می دهد که یک شرکت خاص در یک کمپین بازاریابی است.
برای اطلاع بیشتر در رابطه با دوره آموزشی طراحی کمپین به وب سایت آکادمی فرصت مراجعه کنید.
برچسب: آکادمی فرصت، دوره آموزشی، طراحی کمپین، دیجیتال مارکتینگ،،
ادامه مطلب